2009-03-22 03:05:02比比

**夜上海**

6/F, The Marco Polo Hongkong Hotel,
Kowloon, Hong Kong
T: (852) 2376 3322

Harbour city 購物完望望水牌, 搵地方食飯.......
(老公獨愛米芝連推介食肆), 望望有4間餐廳.....本來想食意大利餐~~ 不過老公望望又話想試中餐多一點, 當然依個時候我定必撐佢....中餐就中餐.....

不過搵依間飯店都唔容易, 可能同老公都少去酒店食飯, 誤會左入口, 去左人地酒店既房間, 一出lift望望唔對路, 落番lobby, d staff仲好好禮貌同我地講good evening, 又幫我地開門......哈~~ 再入商場問d staff, 原來係連卡佛隔離, 一上lift就到......

打開lift門一點都唔似中式餐廳, 燈光好暗, 暗得都幾厲害, 好似人地食西式咁..又或者真係似夜上海卦?? 左右無指示去邊度....唯有同老公二邊都去啦!! 只望見好多人係度食緊飯, 並唔係我地所唸酒店地方無人食飯呀!! 幸好d staff都好禮貌, 未有位既時候安排我地座係bar個邊, 見我地無叫酒, 都送一杯茶比我地慢慢飲.......唔錯~~

不過唔知係唔係人都係靠點打扮?? 眼見遲我地一點來既三位人兄就無咁好彩, 可能佢地著得好似去戶外旅行一樣......無得去bar位座住等位, 呆呆唔知仲咩企係一邊.....等一陣佢地覺得無人理會就走左啦~~

傾左一陣計就有位啦~~ 今餐我地食得好飽好飽呀~ 而且最難忘係個starter鮑片海折...超好味, 雖則老公話得幾片都要$88, 但係我覺得超好食..比我下次, 再下次, 再下次都一樣會叫來食................

另外幾樣野都ok~~ 甜品唔駛講正呀!! jasmine ice-cream好好食..........好香又唔甜..讚!!

雖則二位晚飯多謝差不多千幾元.......但係我地食得真係好開心, 好滿足....偶然一次周圍去食下新野真係唔錯.........同場加演餐廳服務都幾周到...有個竹登仔比你放手袋.....同埋中式菜, 西式環境, 來一杯紅酒...唔錯架~~ 同埋開紅酒都幾抵飲......平過無promotion blue by the bay開一支紅酒..最平都要700幾蚊..........哈~~ 下次都係夜上海開支好啦~~ ^^
食物全部都唔錯, 唯獨係牛仔骨比較唔係太岩我食, 可能比較重肉味, 老公又話ok~~不過大家都認同依個菜比較麻煩, 無啦啦要轉刀叉來食.....哈~~ 都唔知拎得筷子來, 定係刀叉好啦!!
菲比 2009-03-23 15:13:23

我唸你係唔捨得食中式咁貴, 日本野..你一定肯呀!! hee~~ 無錯, 佢d野都唔錯, 而且服務都ok~~ 同埋我幾like環境, 好舒服....飲下酒食下野...正~~ 依間maybe將來都會去食..因為金鐘都有一間夜上海...

Eva 2009-03-23 13:03:13

我都有去過夜上海食飯呀, 係陪老細同supplier食, 佢地既嘢食都幾好味, 但價錢太貴, 自己唔捨得俾錢去食, 嘻嘻!!