2009-03-14 15:23:46比比

**型格新甲甲-1794**

13/3-1794

今日唔知係唔係著衫影響, carmen一見到我就問, 嘩....你肥左好多呀??
另外由於用la mer無用ga foundation, 而且又無刻意去遮粒粒, carmen又一句, 仲咩生咁多粒粒呀??

查實出粒粒都唔係今時今日既事, 宜家只有d印印..已經叫做好開心啦~~ 肥? 肥左好多啦........終於有人覺得我真係肥左好多......或者係平時著衫收埋左, 今日無遮就出現哂........(>.<)~~ 真係要剪下肥...再係咁夏天唔敢出街啦........

睇左陣相機毫無idea, 唔知係唔係佢地無update新相?? 定係咩? 之後就照車車教, 直接問小玲仲好, 因為我好鍾意車車對甲.....之後問問小玲仲有無其他差唔多既甲介紹, 之後小玲就快快拎左本甲書出來.....望望又唔錯...係我最鍾意既紫色同黑色..........

哈~ 做咁耐甲都未試過畫咁多線, 小玲話畫直線係好難..今次佢畫左好耐....而且出來價錢又唔係貴..折埋400蚊唔駛..以為畫得咁難會加好多錢添......

好鍾意對甲...可能有新鮮感.........未試過嗎? 我終於同小玲講, 如果無佢我唔整甲........叫佢幫我唸下次幾時去整...只要佢返工我就會出現.....哈!!