2009-03-12 14:16:17比比

**再戰金鐘-1792**

11/3-1792
 
4:00p.m. 先去lola修眉 (由於join左juice beauty所以有一次免費修眉), 個女仔好好人, 好細心......讚!!
 
4:30p.m. 趕去做facial+引流
 
7:00p.m. 趕去金鐘回合老公。
 
未回合之前想去連卡佛bobbie brown買碎粉掃, 點知又係遇到好多客座定定, 每一位sales都同人客化緊妝。 唯有邊睇catalogue邊等, 終於等到, 問左一個問題, 就係答掃無貨, 之後又比一位ol zip位...唉....態度完全唔得, 問唔到第二個問題, 就係我想買touch up.......(最後比老公笑), 你個樣唔似有錢會買得起嗎? 所以無人so你.......
 
最後去左laura mercier發洩, 仲遇到位好好既sales, 原來係Lane crawford comsetic concierge, 佢唔屬於任何品牌, 關於Makeovers and image styling, 想買咩都可以比意見你, 完全中立, 仲可以買完d化妝品唔識用, 佢教你用, 仲免費同你化妝添.........原來連卡佛有d咁既服務?? 點解之前唔知架?? 佢可以跟住你去任何counter, 一mark一follow所有野, 仲有比錢埋單都得呀~~ 簡直貼心既服務, 我就係鍾意依樣...有人跟住我~~ 唔會唔理我.........
 
查實去laura mercier想買一支碎粉掃, 點知老公企係隔離唔係發夢, 而係八卦望望身邊既人買咩? 佢問...點解你買一支掃要成500幾蚊, 人地買成套化妝品連掃都係500幾蚊?? 你問問sales究竟人地買乜東東?
 
原來係限量版套裝$580蚊, 包好多野...仲有二支mini 掃, 單買一支大size都300幾, 所以依套係超值...............
 
不過老公估唔到我會二樣野都買, 因為傻瓜化妝掃分好多種, 同埋毛質好既500幾蚊, 都算合理呀!! 但係為左佢話好抵既心理, 咪買套化妝set囉........開心既..幾百蚊咁多野........
終於買左bliss fat girl套裝, 宜家all day set買$855, 都ok~~ 擦就$210蚊, 個sales教我沖涼擦, 之後用手上減肥膏就可以...等我快快用埋手頭上既clarins就開來用, 睇下有幾work~
cle de peau未寄春天化妝品之前, 係雜誌見到已經心動啦!! 一句到尾package好高貴, 仲有品牌細心到都話可說, 每盒eyeliner都跟一支掃~~ $430蚊都抵呀~~ 而且sales一點都唔hard sales, 買咩就講咩, 不斷教我點畫, 又畫係我眼度......又話萬一用過sample唔鍾意都可以返去換色呀!! 其實上到眼又真係幾靚, 我買左03灰銀, 上到去有一點深藍, 閃閃地...好靚.....而且sample都有支mini掃送添呀!!
 
依個品牌暫時係我覺得貼心細心唔hard sales既品牌, 無論你買一樣野都好, services都係一流呀!! 特別係金鐘西武...上次買個粉卜都勁好人呀!!
 
不過估唔到魔到我買野係老公, 明明睇catalogue都知道買滿$2500蚊, 送一套個人化妝掃。  望住本catalogue唸究竟有咩野可以夠買呢? skin care又未岩, 化妝品自己又有......所以一心一意買eyeliner.....點知走既時候, 老公話隔離個位呀太, 買左2500蚊, 有套野送好大盒, 同埋好靚架..(佢唔知係乜), 我答係化妝掃呀!! 佢就嘩...咪好抵囉..你買一支都500幾蚊, 佢送一套比你bor......我答係呀!! 而且cdp既野唔差囉..老實講.....
 
就係咁.......係咁......係咁講到去飯堂........叫野食..都仲講..好抵好抵..你打電話比個sales, 叫佢hold單, 話聽日再買野, 叫佢留套化妝掃比你啦!! 講到我真係拎個電話出來...............幸好seibu關左門.........以為就中招啦~~ 魔鬼老公............
 
哈.........力寶軒已經成為我同老公去金鐘既飯堂........好開心人人都有個飯堂..我都有呀~~ ^^ 食物唔差, 又有8折...勁抵食..咁既outstanding收咁既錢, 抵啦~~
phoebe 2009-03-14 02:34:37

bliss係靠做spa起家, 佢既hand, foot cream最出名架!! 至於依套都係皇牌.....
用法好簡單, 先用love handler打底, 按20-30秒(打圈), 之後夜晚就用sleep, 朝早就用slim囉......如果朝早無咁多時間, 可以直接用slim, 唔用love handler囉......佢話有6小時keep住幫你消脂.....

今晚用完clarins, 我應該依幾日用架啦...睇下work唔work, ok的話, 你地先買呀~~

至於個按摩擦, 佢教我沖涼個陣擦, 按摩左個body先, 之後先用減肥product會好d.....

Tracy 2009-03-12 20:53:43

bliss 係全部都係減肥野黎架????點用架????
一日內你入左好多新貨bor...