2009-01-21 23:04:50比比

聖誕節之後瘋狂減價-1719

27/12-1719

今次做個精明消費者, 唔渣車出london逛街, 改搭火車出去...(免泊車麻煩)~~
原來聖誕節之後做既discount仲勁呀~~ 首先去regene st.望望.....結果都有豐富收獲......(收獲既係老公呀)~~ 去hugo boss買左件外套。

之後去hamleys一座5-6層全部賣玩具既小朋友天地, 因為要買禮物比老闆對仔仔..........
最後買左對二架車車..........(講真都幾貴, 不過老公話要送比老闆, 無辦法啦)再貴一點都要買架啦~~ >.<

逛完搭番underground去harrods八八, 點知比我遇中全店做大減價, 平得好瘋狂, 可惜係人太多, 老公又拎住好多野......最後死逼難逼, 逼入去香水部掃貨, 個邊人最多, 要玩分流.......本來想放棄, 因為行都行唔郁..而且又多野拎住, 但係見到所有香水聖誕禮盒, 50% discount既時候, 心唸死就死啦...最後搶到4套香水呀~~ 有套仲要問人究竟係邊度問添.......(都話想買野既時候, 個一刻我既英文係最掂架啦)hee...........

多謝老公無發脾氣, 無黑面, 拎住咁多野仍然係我身後, 陪我周圍搵香水....依樣野係佢最好.....就係脾氣好......其實岩岩見到咁多人, 我都黑哂面架.....都話我既脾氣無佢咁好........^^

不過老公脾氣睇下對住咩人炸, 入到去依間法國餐廳, 遇到個staff唔係太禮貌, 見到我們拎住咁多野, 仍然比個細位我們座既時候, 老公要求換位又唔比, 個一刻老公既面真係黑個包公架...(反而我又無乜野bor)~~ 如果唔係我..我唸佢早早拍抬走人啦......佢發起脾氣上來, 恐怖過我10倍.......>.<

依餐總算ok, d pizza好好食, 反而意粉就麻麻啦..............

今日收獲好豐富, 最後逼老公去fcuk買多件外套.....因為真係好抵呀~~

上一篇:Boxing Day-1718

下一篇:southamptn shopping-1720