2009-01-21 21:07:45比比

法國DISNEYLAND的最後一天-1713

21/12-1713
 
市中心前去disneyland好似香港一樣, 轉地鐵再轉多一程車就可以去到, 都唔算麻煩, 去到先放低行李, 租個locker, 再搵euro star station, 因為一陣玩完就係disney euro star直接返英國。
 
跟住就開始搵入場既地方買飛啦!! 估唔到d飛咁貴, 要euo50一個人, 如果買埋另外一個park就要euo65, 不過時間關係都係買一個park算啦!! euo50就50啦!!
卡通人物就唔見出現, 不過pooh pooh小朋友就見到個.....仲有迪迪女版添呀!! ^^
 
第一時間拎fast pass玩依個火車, 其實好驚, 不過想陪老公, 唯有同自己講撐住啦!! 幸好玩完都唔覺得太恐怖............^^
 
我們只係玩左小船無玩依個大船呀!! 因為覺得人多又, 又無乜好玩.......
 
但係唔知仲咩, 有小小世界情義結......無論幾多人都要老公一齊排........最後都玩到......但係入面又唔係差唔多.........感覺好似日本果個靚d同大d...........
白雪公主城堡, 唔止得條橋, 仲可以上去參觀, 依點就比較逼真, 仲有小龍女添架.........咪講笑.........
 
15周年........
臨近聖誕節, 氣氛都ok, 因為有聖誕節, 仲有d裝飾, 不過我唸香港disneyland會有童話氣氛過依度............>.<
最後睇埋巡遊就走啦!!
 
估唔到驚心動魄仲有續集篇, 就係euro star過境既時候, 有入境既人員上來check passboard既時候, 黑人憎光頭鬼佬, 寸咀到暈, 又唔信我係去英國讀書, 又唔信老公係英國做野, 我們有咩文件都唔信, 仲對我本特區覺得有問題, 係咁照照照..又問點解老公係bno, 我係特區, 究竟係唔係香港人?? 之後仲扣住我們d証件..........過一陣仲叫埋老公走添.......個一刻真係好驚, 周圍既英國人都望住我, 唔知仲乜咁.......
 
最後.......老公終於返來, 可能係行開一刻, 但係我覺得好似行開好耐咁, 佢第一眼望住我笑, 手上拎返我們d護照, 我知道應該無事........幸好個死光頭既上司好好人, 同老公有講有笑.....最後覺得我們無可疑, 所以走得.......今次英國之旅, 令我覺得bno同特區真係好有分別.........後悔個陣唔再申請番本bno......攪到人地以為我本野係假............(>.<)~~
 
算啦!! 總算返到英國...........個心定哂..............今次自由行法國.......知道多一樣野, 就係法國人有嚴重既歧視, 如果想有人幫你, 首先第一句要講法文, 以為講英文, 都唔駛唸有人理你啦!! >.<  除非旅遊區啦........所以我們問路都係問警察炸..........