2008-06-24 14:03:40比比

重考mock, 甲甲現真身-1531

21/6 - 1531 夏至

夏天真係來臨啦!! 熱到你暈, 哂到你濃!!

今日仲要5:00返學校考mock, 以下係本人平生都唔會作既打扮:-

黑色學校polo恤+黑色西褲(由於本人得條冬天西褲)所以好似焗緊steam一樣+黑色呀婆鞋。

髮型要all back, 扎髻, 用一個現時已經唔係咁多shop有得買既黑色髻網包住, 要一條頭髮唔比甩落來, 所以全個頭都gel哂上去, 仲要帶一個黑色頭cool...化番個淡妝..........

出來覺得自己好似去跳芭蕾舞......

返到學校miss check甲, 又話唔係咁拆法, 咁樣會即fail, 要拆到見到真甲, 見到紅色肉為止....之後叫我返去再拆...後來先唸到學校都有nail整, 叫左jesscia幫我拆......咁就收左$298....錢唔係問題呀! 有得拆早早講係學校拆, 拆完又話唔岩.......一早你幫我拆咪唔駛攪咁多野囉......jesscia都話有個學生考試前先搵佢拆....一拆就ok!!

不過算, 最後都拆到岩為止......甲甲好簿, jesscia幫我用二層護甲油....好簿好痛, 或者唔習慣...而且遇熱會仲痛........>.< 當然...我係咁同老公撒嬌, 撒到佢心都痛埋!! 正所謂10指痛歸心...我痛你都要痛架!! ^^

今次得我一個人要返去重考, 都有得著, 就係化完之後佢單對單講出來個妝有咩問題, 有咩要改.......仲有咩要注意添......我覺得咁樣會好d.....預備充足先去考......有把握d嗎??

拆完甲想快快走, 因為個頭好痛, 扯到咁緊......所以除左甲甲之外, 佢話其他野都無問題, 梗係啦........整成個怪人咁........

不過下次考正式, 真係要帶條褲去換.......熱成咁著住條冬天厚身褲...真係好難頂............

仲有好多謝model抽時間陪我要考.......而且陪唔到佢食飯, 真係好唔好意思呀!!

p.s. 甲甲拆完之後見到真身, 個甲型真係靚過以前好多好多, 但係..由於拆得太簿, 考完試一定要快快去整番.....以為咁痛點做家務?? 點生活?? 因為一般拆唔會拆到咁深.........為左考試...犧牲下都無辦法!!
phoebe 2008-06-25 16:15:57

無影低carmen整果個, 佢只係磨左個面, 仲有個甲底, 但係我宜家拆到咩都無, 全部都係真甲...習慣左幾日好番好多, 考完我會即刻去整番....

carmanababy 2008-06-25 16:08:54

你有冇影低carman同你整完之後係點呀?真係要全拆先pass呀?咁隻手咁痛,點同人化妝呀?