2007-07-20 01:49:06pauliris

灰灰灰灰灰

肥豬王...我好唔開心
因為我仍然未搵到工...
壓力亦越黎越大

知道好多同學已經番緊工
而且佢地番的工仲係我之前都有諗過apply 的
點解我唔apply 呢? 我唔知道...
之前的我真係好懶....
懶到連機會擺在眼前都唔去珍惜
apply下..interview 下都好
唔得又另一回事...
唉...

宜家只可以坐係度等
apply左5 份工...又唔一定會搵我interview
我都有朋友同我一樣
去完旅行..差不多時間番黎
但佢今個星期已經去左兩次面試
我仲o係等緊....點算好

好可怕啦
唔想出街...唔係.係唔敢出街
唔敢花錢....只係想有一份工作

星期一空姐interview
突然變十得好重要
佢搖身一變成為一份又好pay...又吸引的工作
好似令我唔需要想便要立即答應的工..
唉...好可悲...
記得以前想過
如果要做空姐...點解唔係副學士畢業就做
完全晒左degree的學歷

雖然我宜家仍然想唔透這份工作的魔力
為何好多人連有master 學位的女仔
仍會選擇做空姐

不過...可笑的係
我已經就係其中的一人....