2007-02-15 17:51:28Bayst*

Marilyn Manson- The Nobodies



Today I am dirty
今天我是骯髒的
I want to be pretty
我想要變的美麗
Tomorrow, I know I`m just dirt
明天,我知道我只是一灘爛泥


Today I am dirty
今天我是骯髒的
I want to be pretty
我想要變的美麗
Tomorrow, I know I`m just dirt
明天,我知道我只是一灘爛泥


We are the nobodies
我們只是無名小卒
Wanna be Somebodies
想要當大人物
We`re dead,
當我們死後
they`ll know just who we are
他們才會知道我們是誰


We are the nobodies
我們只是無名小卒
Wanna be Somebodies
想要當大人物
We`re dead,
當我們死後
they`ll know just who we are
他們才會知道我們是誰


Yesterday I was dirty
昨天我很骯髒
Wanted to be pretty
想要變的漂亮
I know now that I`m forever dirt
現在我知道了,我永遠是灘爛泥


Yesterday I was dirty
昨天我很骯髒
Wanted to be pretty
想要變的漂亮
I know now that I`m forever dirt
現在我知道了,我永遠是灘爛泥


We are the nobodies
我們只是無名小卒
Wanna be Somebodies
想要當大人物
We`re dead,
當我們死後
they`ll know just who we are
他們才會知道我們是誰


We are the nobodies
我們只是無名小卒
Wanna be Somebodies
想要當大人物
We`re dead,
當我們死後
they`ll know just who we are
他們才會知道我們是誰


Some children died the other day
前些日子有些孩子死了
We fed machines and then we prayed
我們餵給他們機器,然後祈禱著
Puked up and down in morbid faith
上吐下瀉出病態的信仰
You should have seen the ratings that day
那天你應該看過這些評比了




哈哈
無聊翻一下的歌詞
翻的很爛
因為是我第一次翻譯歌詞orz

很喜歡這首歌,因為我就是那個想當somebody的nobody