2007-02-02 06:46:06Bayst*

揮之不去

Well, this is not a song.
It`s just about my dreams again.

I have no idea why he came to my dream these two days...
But I`m truly sure, I woke up with joyness.

Now, 6:23 a.m.
I just don`t want to sleep, or I`m afraid of forget this sweet dream.

I think that he has a great influnce on me, but sometimes...
It`s hard to say that, I`m not so happy about the little influnce.

He is the guy I tried so hard to forget.
We`re just a normal people, we met by the chance...

How could I made these dreams?
I have told myself thousand times already.
I must forget about this! I have to!

(啊、不要被上面的破英文嚇到...)


又是一個怪夢。
我夢到假期結束我卻沒有做任何作業...
而在一個晚上,我和他卻要睡了(抱在一起耶! Jesus Christ!)
 
然後我們聊了一下,他要我該睡了,我才閉上眼睛。
我珍惜的擁抱著他,他也如此的對待著我。
(Ha,沒有任何其他的事情,真的!!!)
 
這個夢境太美,不應該醒來的。
但我知道我不該做這個夢,這只會讓自己更加無法忘懷...

我該怎麼做?
繼續期待下一個夢? 還是就順其自然...?

上一篇:我快吐血了orz

下一篇:連ID都可以抄襲