2003-12-16 03:47:00Dandelion

媽...只想和妳說說話

我錯了
我做了個錯得不得了的決定
我心情好差
所以昨天想打電話給妳

我愣住了
妳明明就走了一年了
我能打給誰呀?

像我婚後第一天
我打電話給妳
意料中的沒人接
怎麼接? 妳的軀體早不存在了...

我的眼淚跟我頹然握著電話的手一起向下落
I suddenly realized I have no one to talk to...
No one would care about my feelings,
no one bothers listening to my confession.

Are you looking at me? Mom?
Can you hear me? Can you hear the sound of heart-broken?
I miss you badly Mom...