2004-12-24 00:25:57彭彭

◆◇ Merry X'mas

◆◇12月..係我最近曼忙我一個月....但忙得都好開心...
◆◇12月19日係我一個好朋友...同時又係一個教左我好多野...的一個姐姐結婚的大日子...我好開心...可以成為佈置婚禮場地的一份子,.....
◆◇行禮個時...好多人...包括我啦...都感動到喊!!係因為佢地太幸福...而高興!!我諗呢次係我第一次係咁...哈哈~!定還是我唔記得呢~~哈哈 總之好開啦!!!

◆◇人就係咁ga la !!在幾方面當中..總有一方面不如意....有時係到諗...到底係我言語有問題...定係做人方式太唔同呢...?!!因為返工以來呢一個月多...我覺得我同同事(可以咁講啦!)溝通方式好有問題.....佢地想我答ga 野....係我從來無諗過會答ga 答案....咁我就周圍問下人啦....因為我真係好想知如果俾著你(MY FRIEND)會點答呢......!!我諗答過....6-7人到啦!!答案係....可能要做一個假人....!!唉~~~~但我唔想笑是就係笑唔出....
◆◇一個人對一個人好...係感受到的...因為我已經有好多對我好好0既人...當然同時我都對佢地好啦....!!但無心與你做朋友......唔....諗諗下...不如我做先啦!!咁佢會唔會感受到呢.....但到時做唔做得到又係另一回事HA HA HA !!!

◆◇..........Merry X"mas and Happy New Years ~~~

◆◇打日記....一次俾一次耐!!