2004-11-15 10:28:51彭彭

◇◆ 十一月十五日◇◆

◇◆已經好一陣時間無係到打日記啦,,,,,
◇◆無特別的事......又不是
◇◆無有趣的事......又不是
◇◆無唔開心的事....又不是
◇◆無得上網.....又不是
............相反發生左好多事
◇◆家姐送左生日禮物俾我.....(早左差不多成個月)
但我都好開心!!!Thanks
◇◆咪咪識唱Abc 歌,識讀曬26個英文字母
◇◆去左報名讀英文(同阿晴)
◇◆對上星期五.....第一次打波咁唔開心.....我同Jenny 都無心機打
而我也第一次...勁唔準...可以話真係十球中...一球都唔入
◇◆第一次見工...由1;30pm 至到5pm~~但卻只有一點點緊張
因為當中包括埋看老師上堂....算是實習一下!!同埋當中的一個同事都很喜歡我很喜愛的豬豬!!!而佢有台灣板...3本咁多....HK 得一本,而係英文!!!嘩......我都好想去台灣買書呀!!!!
◇◆終於都學識點畫2點and 1點透視 ( 之後學絃多次都唔係好識....係唔明!!)
◇◆瘦幫我地....計埋10個人到啦....(係我唔記得)一人買左一盒color...好多種類,...共60支都係$46 ~~好低呀...又有顏色用啦~~~呵呵
◇◆發現見一樣野...就係在我的房裡出現一個夜空( 有月亮 and 星星)真係好靚.....
◇◆同我一樣大的妙珊下年就大學畢業了(會計),我覺得可以大學畢業係一件好開心的事!!祝 快樂
◇◆陪Jenny 係Blythe 個到買左隻錶,她不太喜歡Blythe!!而我喜歡Blythe 的覺得頸鏈比較吸引,因為錶我已經有好多咁啦....但帶來帶去都係同一隻......哈哈!!
◇◆事隔3年..終於都記得去打薄啦...!!無乜錢....所以我要搵野做!!!加油!!我的夢想一早就有啦...而而家就係要理想啦!!!理想係........由而家開始啦!!!