2004-10-26 14:51:15彭彭

◆十月廿五日◆

◆2004.10.25 00:15am (about) Tin Shiu Wai
◆今日又失去一樣東西.......又係我一直覺得唔會失去的!!突然無左...我為左佢大喊了一場.......無人會明白我當時的感受......因為係為了一個在別人眼中滿佈傷痕的膠袋.....
◆佢是負責幫我保護住我的畫板.....之前返學我特別整的.....之前要帶畫板返學.....!!
◆呢幾日因為要畫野...所以就放下了佢.....誰知就在這時俾人當垃圾帶走了!!
◆之前已經失去了一個好鐘意的水樽....唔會再出了!!
◆................
◆.........
◆◆呢幾日搵左個人黎拾屋.......我的final model 爛左,袋俾人拋左,公仔and 咕純收起左....etc.幸好我唔俾佢入我房....唔係咩都會無曬.....!!係我做緊HW 時吸塵......我知是她是無心的....但我真的不喜歡別人搞我d野.......!!每一次都係咁.....!!
◆忍耐力有限的........!!我咁都忍到4日都算係咁啦~~~pls ~~

◆◆◆Orange 好介紹:http://home.kimo.com.tw/yuchang_chen.tw/(一個好靚ga 地方.....我都好想去呀!!)