2004-10-22 13:39:50彭彭

◇ 變得好Poor 的一天 ◆ha ha 2004.10.21

◇◇今日變得Poor ~~係因為....
◆◆我買左個迷你Blythe ~~女巫...因為係女巫關係...
◆◆我同阿晴and 阿Fea 一齊買左個袋,同款唔同圖案and color
◆◆我地與上可愛的青蛙風鈴!!我扭左3個.....阿晴扭左4個,阿Fea 扭左2個..重有2個係幫阿程扭的!!送左俾佢and 阿Yan!!情侶青蛙呀!!
◆◆我地又去左食檬粉啦!!今次有好好味ga烤牛肉...我地3個又一樣啦!!
◆◆我地為左做research ...一人買左一本....我就因為要有關海的感覺....買左本$75~~好貴呀!!但都幾多資料....用埋都有另外有用我地方...我話會用一世...哈哈!!!咁諗會覺得平好多!!!ha ha !!
◆◆雖然我好好似用左好多$$咁...但我地有句話...難得遇上心頭好!!
◆◆我地今日返到學校就係圖書館係咁搵資料!!有好多呀....初初我地打算彩色copy...但成$3 張...又多wor,又poor !!so ...我地就用左阿瘦部DC 影左相....拎去曬...重好啦!!!ha h aha !!!
◇◇今日有珍寶珠食....哈哈~~~Thx 阿晴個friend la !!ha ha ha