2006-10-11 14:30:18懷念﹏彭

-3-"想...小........打不出的名字

兄弟..你真係我一生既兄弟??
你走左都差唔多一年幾啦..
相識三年..話走就走..我地
真係一d都唔拎你在乎嗎??
我真係唔知我要用幾多時間
忘記你..或者唔會忘記添..
有陣時我真係問我自己..你
到底有咩咁值得我珍惜呀..
每日諗起都係同你開心既片
短..但都會喊..(唔係開心到
喊囉)覺得自己好好好幼稚..
等..等咩呀??一年啦..要返黎
既始終都會返黎..等真係會返黎
咩??同我相識三年..你話可以
忘記我地..我真係唔敢相信..
我地真係咁唔值得你記起嗎??
諗起我地都會覺得煩??可能由
你認識另一班fd開始..以經覺
得我地唔再重要..大不了冇左
我地..仲有另一班fd..你會唔
會咁諗..一值都係我地班女衰
唔應該叫你跟人..你唔跟就唔
會識到佢地..我地唔讀展翅..
可能就唔會分開..我地就算讀
展翅..如果一齊讀..亦都唔會
分開..如果一開始我就知會咁
我一定唔會比佢發生....唉..





終於張一年黎既感受講哂出黎啦