2008-12-01 22:28:29盆多拉

婚禮

很久都沒有用這個blog了,如果唔係尋日出席左一個婚禮,我諗我都唔會想搵一個地方真係無人會睇~

當初係自己首先放棄,事隔十幾年,我一早已經以為自己忘記左呢個人..........的確,我可以好肯定對佢既一定唔係愛............只不過.....參加他的婚禮..........感覺總是怪怪的。

見到一d好熟悉既動作﹑笑容﹑態度..............原來先知道自己仲有一dd感覺。又或者係總覺得當日走左寶...........又或者係............因為只想結婚。

相信只是我多心,恭賀你的一剎那,我感受到的不止那一點點.............始終..........來不及有太多的反應...........

可能呢次之後............我地根本唔會再見............但真心祝福你們~~