2005-10-04 01:29:43盆多拉

萬箭穿心

10月3日

今日好唔開心............因為我做左一件岩既事, 不過比人晌背後講好多野~~~
從來都唔覺得自己會萬箭穿心.......但係呢一日終於出現左......話說自melody sick leave之後....做左代組長.....咁我見到同事有野做得唔岩就要出聲架啦....仲要係一個未過試用期既同事woo........點知轉個頭佢...佢同圍同人講..做野做得唔開心..又話我教佢做野咁...等等等.........唉~~只可以講, 呢個世界真係咩人都有........明明係自己做得唔岩.....仲周圍同人講....做人有無檢討過自己架....不過我覺得自己無野做錯woo......只不過係有一dd唔開心囉.....同姐姐講左件事........佢reaply左我一句.....好touching.......
in fact, there are many ppls like her in this world. this type of ppls appear everywhere!! just ignore her, do what you think is correct. if you don’t tell her that she is wrong, then you are wrong.
只知道.........我好快就會好似其他組長咁.........萬箭穿心......