2005-09-14 23:51:35盆多拉

中心事

9月14日

等左2年/......終於都做左組長啦...唔係...係代組長至真...雖然係受盡天時地利人和先做到.......但係.....總係一個好好既經歷........今日一知道之後......就即要開組長會....仲要take埋minutes.......哎呀~~.......雖然,無講function gp都過埋比我...但係已經要做functional gp d野啦...我開始覺得幾heavy la.........唔知頂唔頂得住....不過既然比得我做......就全力以赴...做到最好......我諗父爸爸係要我先有一個謙卑既心先比我有呢個post啦.......

開始覺得.......樣樣野都關我事啦.........唉~~