2003-09-30 13:05:01肥溫

可唔可以俾一分鐘我?

終於睇左大隻佬
因為要解釋我明左一個咩道理
所以今次會打口語
成套戲主打講"一念天堂一念地獄"同埋因果關係
對好多抱住入場笑的心態的觀眾
呢個訊息係比較難接收到架
當然,我都唔係好接收到啦,hahaha
我知呢套唔係喜劇,但我覺得呢套戲太刻意想帶個msg出黎,
反而令到劇情有點牽強,呢點遲下講
一念天堂一念地獄呢點好易解釋
戲入面講左個好簡單例子
就係看透因果的劉華
見到前世作業的人時
"替天行道"地痛快地殺死佢地啊
or幫佢地面對同解決
只係一念之差,結果都會好唔同
至於我話套戲牽強
首先係因為我唔明點解柏芝會一個女仔去荒山野嶺
搵個殺人兇手,仲要追住佢
又明明個兇手本來係逃跑
之後又反過來殺柏芝
我又唔明白,如果張兆輝咁憎個犯
點解拎字把熗打佢,而唔係開熗打佢
而個犯又真係打不死的
不停流血都仲係咁精力旺盛,勁!
所以呢,呢套戲我好多地方都唔明白