2004-11-04 08:35:35熊貓貓

口不擇言



K: 泰臣今次出單程或雙程機票來港 ?
"單雙程都無所謂, 反正我地都打算一年內會返英國探佢父母"

K: 咁又係, 佢今次o黎成個勢都係食軟飯o架喇, 你就話要請假唧, 佢隨時用埋嗰半程返去都得.
"..............."

K: 嗰日同佢講電話時, 佢話準備匯d錢俾你辦事喎. 而家英鎊匯價高, 都幾好吖
"不過佢好似話匯美金" (p.s. 由於泰上皇係美軍基地工作, 出糧出美金, 泰臣一家對美金有"情意結")

K: 吓? 美金? d錢即係唔係佢o架喇, 係泰上皇俾啦. xxxxxxxxx
"我唔知喎.....冇特别去問.. 佢都可以用英鎊俾佢亞爸代買美金唧."
K: 唔好話我睇少佢, 佢有冇咁多錢呀
"................"


我以經完全無主動向K小姐提及婚事的籌辦過程, 但她就是喜歡問, 尤其喜歡問泰臣. 因為他總是有碗話碗, 有碟話碟的告訴她....

論家底和賺錢能力, 我們這一對都在K小姐和她的honey之下,
這是一個最明顯不過的事實, 用不着再處處都提着錢, 錢, 錢呀 !!
泰臣是無底鑽礦, 或是二世祖, 或是軟飯大王, 這些都是我們倆人的事
又不是需要問你借錢, 為何總是要冷嘲熱諷呢?? 難得他一直都把你視作好朋友
請不要怪我跟你疏遠了, 實在不想再為你的口不擇言賠上自己的不快