2004-10-07 01:38:32小露露

寫稿日

(@.@ 無端端上左鏡都唔知...)

終於叫做搞掂左仁聞報份稿,
唔知點解我覺得我今次比上一次認真左好多,
無論係採訪、到搵資料、到寫稿....
就好似搵資料咁...
爸爸話人地差佬講咩你未寫咩囉...
但唔知點解我唔確認過都唔肯死心咁...
結果,我就用左成個下午去打電話,
比d政府部門拋黎拋去,先問到其實應該點去申請牌照
(=.= 好彩check check姐~ 如果唔係真係比條差佬fake死!
佢比我果d部門都申請唔到既~ 有d直情唔關事添...)

有時我會諗:係未自己比太大壓力自己呢?
有d野做完未算囉...
但有時真係過唔到自己果關...好想做到每一樣野都係完美...
(-.-" 雖然做到令人覺得完美既機會比較難...
但起碼過到自己嘛!)
再係咁落去....條橡根幾時會斷呢?!
我真係好驚我會發癲.... >.<