2004-10-03 01:53:11小露露

採訪

難得的假期令到我有機會星期六係旺角閒逛,
無錯...係閒逛,好似毫無目的咁行黎行去,吹吹水咁,
實質我地其實係係度等緊一d人,
一d會係星期六日係旺角果條行人專用區搞野既人,
就係我以為無收穫既時候,條街上面就出現左果班人,
@@ 咁梗係要把握機會上前拎料架,過左今日就無機會架啦喎!
但無奈...打電話比成組既人就只有事燒聽電話,
而佢又返緊觀塘....
好彩係同爸爸一齊而佢今日又有帶相機姐...
如果唔係就真係食晒屎啦~
好好彩咁完成左個訪問,問左一d都ok有用既料,
不過開始有d迷網....查實個方向應該寫邊面好d架呢...?
煩煩煩~~~

返到屋企又要怒搵d法例資料,
估唔到香港有咁多無聊既法例囉,如果d差佬真係認真執行既話,
我諗勁多人犯晒法呀!
(-.- 原來係唔可以係公眾地方演奏音樂架...)
好多謝爸爸今次做左我既臨時攝記,
同埋多謝蔥頭做我既法律顧問,唔該晒!!