2004-10-02 02:13:58小露露

勁爆谷氣

今日真係激到我上天花板囉~
我勁唔鍾意果條友囉~ 勁唔鍾意呢間公司d人囉~
勁想轉工囉!!
但無奈呢間野搵錢多d....如果比我搵到第二間
或者我唔等錢洗?! 真係啋佢都有味呀~
成班人都不負責任,講就講到天花龍鳳,做就乜柒都做唔到囉~
講就好好聽:我地一定會撐promoter架喎~
但到頭來?! 明明係果條粉蛋無理取,
就因為佢係client,佢係環保署就扮死狗?!
去死啦!!! 唔好比我知道佢粉蛋叫咩名同咩pose~
下次我實玩野架~
條Alan仲型啦~ 人前講人話,人後講鬼話~
哈哈~ 太多人出賣左你啦~ 你鍾意打官腔? ok~ 我同你玩~
你話要follow晒所有instrustion嘛~ ok~ 我咩都同你follow晒~
玩呀! 睇下你要點玩~ 食飯時間講個電話都可以比人周既~
咁我真係無野好講啦~ 如果係咁既話你唔好比休息時間我啦~
操死班promoter未算囉~ 唔該唔好扮好人啦~ 你好假呀!!

好彩我今晚同班fd有節目,而且又要儲錢,
所以廢鬼事同你嘈~ 如果他朝一日我搵到第二份好paid過你?!
唔該你同我食屎啦~ 早知唔認承kenny返呢份工,
條賭神頭真係正仆街黎架~ 逼我係咁爆粗屌柒佢~
人地戒左講粗口好耐架嘛~ 今晚同fd去玩又唔想掃興喎~
搞到我又要係度自隊黎洩憤,如果唔係? 我真係隨時搵人開拖都似....
呢排唔夠訓已經真係燥到爆晒茄架啦~ 要玩?! 好!
橫掂我好多年無玩啦~ 如果真係要玩野既我實同你玩到底~!!
唔好以為我唔出聲屌鳩你就當我好蝦先得架! 你食能屎啦~
真後悔琴日放左工之後無屌鳩佢~ 蝕桌....
再唔係port到佢狂寫report做餐死都好呀~ 以洩我心頭之憤!!!
哈哈!! (-.- 嬲到癲q左....)

呼...飲完酒又發洩完....舒服晒....
睇黎要去拜拜神驅下小人先得啦.....