2004-09-10 22:28:49小露露

一團糟

去完大o,換來既係一大班新識既同學仔,與及全身散晒,再加脂肪數鎊~ =.= 激死...都唔知果數鎊野點黎架.../. 爸爸重左就話係佢地晚晚怒食零食加杯麵所以重左姐....明明我都無食到....點解會咁架....之排明明瘦左囉,家陣又肥返...無奈爆囉....即刻灰晒....

今次係大o識左個好得意既同學仔~ 特別之處係...佢已經結左婚架喎....=.= 人地20歲就已經結婚...仲要唔係奉子架喎....超型呀!! =.= 但點睇都唔覺得佢似一個已婚人士囉....可能真係太細過啦....我完全係想像唔到呀 ^^"

今日其實本來要返學...但因為我成11點先起身既關係...最尾都係走左堂架...唉...走堂雖然係好似多左一日假期比我去玩咁...點不知今日出完去返黎就換黎一大堆麻煩~ 煩到我就黎癲咁濟.... 無錯...每一次開學最煩既就係分組問題~ 可能我有時係好stubborn...但我真係我唔鍾意一d唔確定既感覺囉~ 一就一,二就二啦~ 咩到時先算姐? 你家陣唔話比人知同唔到人一組,唔通到交分組果日先講啦喎~ 到果日咁遲咁人地點搵組姐~ 咩都好似搞到唔拖唔水咁...勁討厭! 有時我會懷疑點解人係可以咁自私,可以唔理其他人既感受架囉....都好似好大個人啦喎...
>.< 唉.....好彩每一次係我發緊神經,發緊癲果陣打比我果個都係iris姐...如果唔係打黎果個人一定比我噴到一面屁....

/. 嗚....嗚....嗚....好唔開心呀....好想喊....d人好煩呀....爸爸好九呀...個個都激死我啦....憎死你地...!!

=.= 發癲完畢....
突然間太多變數...適應唔黎...可惡..!!

(=.= 開返geocities,發現原來之前果個網頁原來無比人鏟到喎~! 勁呀~ 不過以前個網頁真係超級低b囉....入面有勁多低b同埋無聊既內容...都唔知點解果時我可以夠膽放出黎架...不過點都估唔到我果時係識java~ 勁呀!!)