2004-09-17 16:32:29二師兄

開學飯+大富翁+羅生門

九月十五日至十七日

九月十五日,星期三,去o左明星食皇朝開學飯。我地叫到整張桌都是點心,食得好飽,差d食唔晒,皇朝好耐都未試過飲茶啦,真係好開心!!可惜,kein唔得閒,o黎唔到,唯有等下次齊人一齊去大久保啦……

之後,上完小說,去o左棋聚,今次玩大富翁。一開始,擲骰子,擲得最少,所以最後起步,似乎好似無乜運咁。事實上,真係無乜運,個個都買o左好多地,kein最多,然而,我只買了一幅,而且不斷做好市民,交o左幾次$750o既稅款,又成日踩中人地o既地,交租交到暈。之後,trade o左三塊黃地返o黎,可以起屋。但點知,就要成日交幾千蚊維修費,o個d起得多過我o既人又一次都唔使交,世界真係唔公平,唉……但世事難料,我咁弱勢,竟然到最後可以和kein及另一位新會員形成三國鼎足之勢,而更令人意想不到的是,我唔知點解會勝o左,應該是kein將所有功力和佢o既地俾晒我,不過,最重要的應是那位賣黃地俾我o既人兄,令我可以靠收下租,繼續撐落去……‥兩個幾鐘o既遊戲,只可說句:「生命無常,唯有盡力而為」。


九月十六日,星期四,又食開學飯,不過今次是中文組o既開學飯,四級齊集,很熱鬧。d野食不錯,可惜少o左d,哈哈,好大食添……放學,開班會,終於選o左新班長,實在太好了,相信仲文都會有同感,「無官一身輕」!

九月十七日,星期五,阿媽同我都dayoff,然而,大家都唔想去街,想o係屋企休息下。結果,我下午睇o左《羅生門》,對白很有啟發性,而且鏡頭設計出色,佳作!