2015-08-23 08:00:00吉高小粉吃玄餅配生茶

【LYRICS】Rosi Golan - Been A Long Day



Artist/Rosi Golan 
Album/ The Drifter and the Gypsy
Year/2008
Title /Been A Long Day 吸血鬼日記 第四季插曲


It's been a long day
這是一個漫長的一天
And all I've got to say is make it strong
而我只能讓自己堅強
It's been a long day
這是一個漫長的一天
And all I've got to say is I've been wrong
我不得不承認我錯了 

 
So take a leave of absence
所以你用你的缺席 
Tell me you'll be gone
告訴我你走了 
I don't want to see your face
我不想再見你 

It's been a long day
這是一個漫長的一天
And I just wanna hide away
而我只想躲起來
 

It's been a long week
這是一個漫長的一週
And all the lines come down heavy on me
所有的痛苦襲來壓在我身上
Its been a long week
這是一個漫長的一週 
I'm finally feeling like
最終我還是醒悟過來 

its okay to break 
Into a thousand pieces
即使心碎也沒什麼大不了 
No one can replace
沒人能夠替代 
Only I can find my way
只有我能夠找到我的路

It's been a long day
這是一個漫長的一天
And I just wanna hide away
我只想要逃避
Its been a long year
這是一個漫長的一年 
And everyone around me's disappeared
我身旁的每個人都消失不見 
It's been a long year
這是一個漫長的一年 
And all this mess around me is finally clear
這混濁不堪的往事終於清晰 

So can I have a moment
所以可以給我一些時間
Just to say hello? 
只說一句你好 就好
Can you let your anger go?
可不可以不要再生氣
 
It's been a long year And
這是一個漫長的一年

I'm finally ready to be here

最終我還是走到這裡
 

source /metrolyrics , englisher ,作业帮