2005-08-14 01:36:15

狂歡搭一天!!

我 !! 今天去買惹電腦的家庭劇院!! 一個字棒.. 超有感覺!!

三仟多!! 破產!! 鼻過我開新.. 因為晚上就再我家展開 喝酒狂歡!!

謝謝寶貝潔 雖然尼枚喝!! 但尼能來陪我 我就很開心惹!!

感謝寶貝可可 .. 我悶永遠都是最知心的!!

劇院買惹.. 剩下網路升級跟電腦升級.. 液晶螢幕我乃惹..

嘻嘻! 我越來越喜歡我得房間惹..

對撲起!!冬山河我沒趣.. 我知道我很抱歉!! 但.. 原諒我!!

我愛喝!! 我是酒鬼.. 對撲起!!期待你悶去完的照片..

我一個人再也撲孤單!! 因為有我的酒國朋友陪伴著我..

有我的麻機知心陪伴著我.. 這一切! 我就滿足惹..

明天陪 人家去基隆!!嘻嘻.. 去洗香惹.. 累惹!!

今天 低胸性感出現在路邊.. ㄏ!!