2007-04-05 23:15:46生蠔仔

忍者龜

4月5日 (星期四)

今日係清明節, 我當然唔係去拜山啦! 印象好, 好似只係去過一次. 今日, 同雀巢同高雄出去睇戲. 一早我地就出去旺角lu, 早d去, 少人d, 唔駛怕買唔到飛麻. 11:30am 就到o左UA朗豪坊, 我都係鍾意黎間戲劇多d, 因為黎間d坐位好舒服, 而且前面果d人一定遮唔到自己, o岩晒我黎d唔係高o既人, 正呀!

買完飛, 時間尚早, 去o左打機, 哈哈! 去打機, 好似例牌o架喎! 次次都係咁o既? 不過去打機都几好呀, 開心, 刺激, 正正正呀! 咁o岩女朋友打電話黎喎, 昨日佢又冇搵我, 真係等得我好心急呀. 佢話應該星期六可以online啦, 到時就可以同佢玩net meeting. 真係好心急呀, 嘿嘿嘿!

去o左"洋蔥舍"食lunch, 好耐都冇黎食飯啦, 好掛住果個吉列魚柳併雞錘UFO飛碟飯呀! UFO飛碟飯, 都係得個名o既o者, 其實都唔係d咩咁特別, 只不過係有隻蛋包住d飯, 就好似庵列咁樣o羅!

食完lunch, 又係去打機...... 真係唔知點解啦, 同佢地出街, 次次都係打機o既? 可能我地成班都係"機佬"啦, 哈哈!

我地去睇"忍者龜", 套戲都几好睇, 有搞笑, 又打得刺激, 不過套戲就短o左d o羅, 得80mins左右. 套戲係接住卡通片第二集之後o既, 不過TVB前排播播下, 只係播o左一半, 個故事好似仲未完o既o者, 四隻忍者龜合力打沙達, 打到沙達個頭都掉o左出黎, 佢地以為沙達死o左, 打完就走晒lu, 但完來沙達未死, 佢自己執番自己個頭, 之後行o左去就完o左, 咁樣個故事好似未完o者.

去o左買電腦野, 唉, 又破費啦, 咁就駛o左六百几蚊. 今日買o左條1GB RAM, 想upgrade一下, 加快d部電腦, 唔駛開得多野果時會咁慢. 我部電腦已經ready好啦, 等住同女朋友玩net meeting. 女朋友呀, 你快d online啦!
生蠔仔 2007-04-06 12:02:44

傻瓜~~~ 我几時有話怪你o者!
你果番話, 講得好o岩呀, 我緊係明白啦, 知道你個心係愛著我, 就已經勝過千言萬語.
我又冇要求過要你日日都要搵我, 我都知道各有各忙, 有時真係忙到冇時停, 好辛苦. 只要大家多d聯絡對方, 大家知道對方個心, 就可以了.
其實我真係想多d時間陪下你, 不過見你成日都咁忙, 成日都話冇時間, 所以我都冇要求多多. 我亦知道唔係下下都要搵對方, 要俾對方有自己o既私人空間麻. 我真係好掛住你呀, 而且你都唔開番個大陸電話, 現家我都聯絡唔到你o既, 有時想搵你果刻, 都冇方法搵到你, 有d唔開心o羅.
你咪成日當我係小朋友啦, 我好多野都識唸o架啦!

be 2007-04-06 00:46:17

每個人都有自己忙的事,唔係每個人好似你咁幸福.
我d都係成年人,每日都應對好多事情.每個人都會
有自己私人時間.
唔好成日要我揾你或一定要揾你,咁樣我會有壓力,
我要做嘢架,唔係玩.如果我去玩唔你,你可以怪我,但要工作時請你成熟d.
愛一個人要了解也要開解;,要道歉也要認錯也要改錯;,要體貼也要體諒;是接受而不是忍受;是寬容而不是縱容;是支持而不是支配;是慰問而不是質問;是傾訴而不是控訴;是難忘而不是遺忘....希望你明白這段話.
我一日唔揾你唔代表我唔掛住你.唔代表唔愛你....