2006-02-16 21:04:23桉_伊芬

運動會

Gabriel 我愛你
今朝同Karena一齊去運動會 ,
令左好多記念品呀 , 靚靚。
我,karena,cherrie,alissa,serena一齊食L U N C H。
之後我地係到幫手唱Gabz會歌--中、英、普 ,
又係到好似上年F1咁cherring ,
GIVE ME A G , A , B , R , I , E , L.........Who that : Gabriel...........Who is the champion等等等。
大聲叫、大聲唱、大聲拍手…
上年我地&其他社cherring都幾好 ,
但今年四社D Cherring Girl 都唔係好好。
我 H S E. 又係同上年一樣 > Fashion獎 , 又"分豬肉"。
聽日9:30 am 至 11:30 am 要返永上*
聽日去 唱 K *
今日影既部份相相:::::::::::::

xanga.com/sawaruto