2005-11-24 21:58:31桉_伊芬

收聲啦D八婆

Thursday, November 24, 2005

調位LoR,李潔婷係前面,梁樂同係後面,旁面係NicoleYang,救命呀係NicoleYang Lor,唔該。都唔係太好Lor。
2加好掛住我地果個zoo呀,好想同番佢地 ( kk,cherry,joanna,桉,v仔,李潔婷同Vegas ) 坐番呀,個Zoo真係好開心呀…我一定會記得個時發生既開心事。
今日PSHE堂,李潔婷界大卑,D血唉,D傷唉,嚇死我啦…CrystalLeung話你見到紅色就想返起,如肉X意粉,LunchTime真係食肉X意粉, O ^^*。又係係到"轉紙仔",好悶呀好掛住佢地呀又。
LunchTime去SA,我D文具仲無Lor,頂。再同v仔去HALL睇佢跳舞,仲頂Lor,有D八婆唔中2人地係門口睇,一路叫v仔叫我地唔好入尼,又會入尼Lor,FucK。仲鬧v仔D人你帶尼,你又責任帶返佢地走,我想講,帶帶帶,當我地係狗呀,收聲啦八婆。
D八婆係冰個咪就係
BIANCA
VINCY NG
等人LOR
fuck … 收啦。黑人憎

"明星"* 好正呀

NANA I LOVE U TOO ^^""