2007-06-14 23:39:30Ja Ja

BEST &知己***

要成爲好嘅知己呢
我想大概要
互相欣賞
互相需要
才可以成爲知己吧

當一對異性知己發生了超友誼關係之後
還可以有純友誼嗎 ?
在一杯水裏加了油,那一杯還是純埣的水嗎

如果仍然堅持那是一杯水
便是自欺欺人
矛盾a a a a a a ....

縂有一些心事
我們不能告訴情人
只能告訴知己

而一些感受
我們只能告訴情人

所以知己和情人
必須是兩個人吧
because
愛嘅係一個人
無所不談嘅又係另外一個人咯

我feeling
戀愛必須有一些盲目
而友情卻是知彼知己

而我呢
有一個對我好好嘅異性知己
我地無所不談嘎
我們都很了解對方
他是我唯一覺得信任的人
所以會將心想的 or secret
統統都話曬比渠知
可以穩到一個傾訴嘅對象呀
簡直就係人生一大快事拉

做得best fd。
信任真係好重要Gar.
無論我點比人屈
無論我點俾人講事非
渠都開解我.

谢谢你们啊..



了解我,才會明白我..!!!!