2008-06-05 20:40:33[X.]

 推 - 南十字星

 
演唱;K ONE

我自己坐在空房間 和牆上的影子面對
忽然之間 想起有你陪我的畫面
Oh~

我該如何換回時間 十字星光遙遠的心願
帶我回到和你分手的那一天
Oh~

#愛你一遍兩遍三遍四遍不說再見
 天空一點兩點三點四點我的心願
 我要你再一次出現 聽見看見我的轉變 for you
 Oh~
 愛你一天兩天三天四天沒有明天
 我將這個愛的瞬間變成黑夜光點
 把你初相見的笑臉 放在我的十字星願 my love

我們之間再走一遍 不會讓你說出再見
你會相信 那將是最完美的永遠

星球擱淺 在天際邊
希望有天 你能夠看見
我閉上眼 想你是否也在看著天~邊
Oh~

Repeat#

Hey my girl
Give me one more chance
Let me explain to you
Gonna let you know wanna love you babe
You know what I have to say
I can’t live without you

Babe babe I really wanna hold you tonight
Anytime any place let me be let me be
Please don’t go
I will give you all my heart to you
You will see woo

Repeat#