2005-07-22 22:37:18〝On|

享受行路搭巴士ge情趣..

話說尋日,去左肥鋒屋企打機la~ 然後吹下吹水,佢同我不約而同咁想搭巴士la~同埋佢話想放學行路,咁我咪陪佢一齊行lr..
今朝就去搵佢一齊搭2號返學.自從考左車之後都冇乜搭過車返學.佢要幫屎12買早餐,仲要張姐記添.. 差少少遲到.不過冇乜所謂la.反正好耐都冇遲過到la..
放學果陣梁淑根要我同佢返屋企a ma. 但係我約左肥鋒a ma.咁我咪唔同佢返屋企lr. 點知仲發爛炸添! 大佬a.. 我冇義務and冇必要一定要同佢返屋企架ma~
佢都成日同小保走架la~ 果陣咪一樣得返我一個~ 我一句聲都冇出wr~
而家間中一日je,又要發我爛炸lr~ 完全唔知想點!?
咁一邊放學一邊同肥鋒吹下車,又吹下靚女.. 咁行下行下行到間相熟車行,睇下我部車整返好未... 未整好..無車渣... 咁然後就各散東西..回家lu~