2004-08-02 19:25:08青蛙

綜合騙人手法,小心!

1. 你偷左野 :

一位聽眾致電"爸爸早晨"電台節目: 李太行經旺角中心商場門口時,突有一位 11 歲小妹妹拍她肩膀。妹妹說:「你偷左野!」跟住有兩位帶有大陸鄉音既師奶”走來說:「妳偷左野,不如比個袋我搜。」 李太當時因為事出突然未有防犯。李太為求清白,就毫不考慮比個袋佢搜。班大陸人仲用左「非常熟練」既手法,係咁搜,係咁搜。好彩李太手袋沒有貴重物品,只發現放銀包位置的暗格拉鍊打開過,不過就無唔見錢。但李太回家後就比屋企人責罵一頓。我想呼籲大家,現在因有太多自由行,很多人來港消費(當然係要搵錢先至有得消費喇!)佢地利用層出不窮手法,希望各位出街要提高警覺,有咩野事第一時間「報警」,以及高聲說話引起他人注意,去廁所一定要小心。

2. 廁所遇劫 :

一隊BAND個BASS佬,前兩個禮拜去尖咀小熊國個廁所方便。一開們見到一個大陸仔老粒緊一個西裝友。佢下意識大喝一聲,即刻走多兩條大陸仔同胞,一手推埋佢入去,口同佢講話「唔使驚」,另一隻手就用茶餐廳0的餐刀係咁「桶」我個 FRIEND 個心口。個 FRIEND 係咁掙扎,佢地之後好似一D都唔驚咁斯斯然離開。個 FRIEND 之後入醫院隻手聯左47針,斷左兩條神經線!(好彩都重彈到 BASS),心口左上角D肉一岩一忽。醫生話好彩隻手比隻錶擋一擋,心口岩岩中骨無傷內臟,情況唔算嚴重。

差佬同佢落口供都話,已經捉過廿幾三十個以自由行名義黎香港搵食0既大陸同胞!而尖沙咀同旺角為黑點。自由行0既好處大家都知,亦好似好好咁。但香港0既治安亦可能慢慢變壞!大家自己一個人時可能要小心0的!由其是去廁所方便!真人真事! 大家一定要小心!

3. 當街打劫 :

有時我地係 ATM 拿錢之後,就轉身先至將 D錢放入手袋,這是非常危險!個 FRIEND 就係剛剛在 ATM 取得$2,000,因為人多排隊,所以拿住D錢行開先至放入個銀包內。 點之突然有一隻手搶佢手上D錢,結果比佢搶到$500,其餘D錢跌曬落地下。大家以後唔好理人唔人多排隊拿錢,一於將D錢放入銀包先至好行開。又有另一個 FRIEND 佢傾緊手提電話,因為兩隻手拿住野,就用個肩頭夾住個電話聽。點之一手就比人搶左。後來佢個 FRIEND (同佢傾緊電話個果)話佢知,一個人同佢講叫佢收線,因為個電話已經比佢搶左,你話幾過份呀。大家最好用手拿著電話傾電話。

4. 聲東擊西 :

真係福無重至,近日有個 FRIEND 佢又係打開銀包(在街上買東西)打算比錢時,一隻手突然伸出來搶佢銀包。佢都未定神時,只見有幾張信用卡跌落地下。佢第一時間就梗係唔理得個銀包,取回D信用咭先啦。點之在地下的信用咭原來唔係佢的,而個銀包當然就無左啦。好彩D信用咭無比人用過,不幸中之大幸也。都係個句,大家以後小心D。

5. 提款機提錢時請留心 :

(以下內容是由事主朋友親自轉述 )

一個女性朋友去提款機提錢,當時有兩部機,一部有個女人用緊,一部有個細路玩緊。我朋友問個細路係咪囉錢啊,咁個細路梗係即刻彈開啦!但係佢仲企係我朋友則邊。點知,我朋友囉完錢,D錢都未出,已經見個細路隻手係出錢口前等緊,我朋友"拿拿"聲伸手去囉錢,點知個細路竟然同佢搶,我朋友當然搶番,突然隔離個女人就以阿媽姿態出現,話個細路:『唔准咁無禮貌嫁'!』個 Friend 除o左怒睥(bear)個仔之外,重可以做就係怒睥(bear)埋個阿媽之後,個 Friend 入o左銀行裡面做其他 transaction,發覺一家三口重未走,(個細路後面一直有個類似阿爸物體企係到),佢心知不妙,就call佢老公接佢,連埋等佢老公,差不多半個鐘,果一家三口重未走重係門口,直至我 Friend 老公o黎到,出門口就唔見佢o地啦。所以,千萬要小心,即使係細路,D祖國同胞,同你搶都夠膽,香港 D 小賊仔又點夠佢o黎呢' 真係要話俾D ! Friends 聽。