2014-06-07 08:00:04Olives醬

推JOB



感恩有個好parter, 支持我一嘢推咗單project。


事原有單嘢想我2日出6個design,1日revise, 只預4日印刷,仲話要對色再印。
(叫我18號交到佢手上)
之前幫過2單我已經係EMAIL同呢班客講,預時間太急,無時間develop,仲要預時間對字revise. 印刷要預一星期,給跟印刷同事去了解成件事,對色對稿,零出錯先出街。

有時間態度真是硬,
先教育到個客明白:『唔係唔幫你,是唔想答應一些做唔到既嘢 』
時間一急,字可能會錯,OUTPUT FILE 可能錯,印刷可能會出錯。例如不夠時間乾拖花咗個稿。出到結果大家唔開心,咁為咩?
大部分的客不停叫做咗先,到出事就懶話designer無講過,明明講N次會出事。
( design工作好多鑊氣,而且好受靶)

而且呢啲唔係錢問題,
(就算舊錢可以COVER 成年人工都係咁話,就算收得十蚊我都會想件事好 )
係責任,係值唔值得的問題。

值不值得為咗唔開心的結果,去熬三晚通宵。
仲碌人情卡叫印刷打尖快印,仲要可能因為急印衰,又要人通宵開機翻印。

因為第一份工已經要直接對客,直接傾價,直接跟印刷。
一邊要顧及設計問題,對這行感覺不多唔少有使命感,
亦覺得有責任去讓客人明白,令件事順啲,大家早些放工回家。
不過無奈,總有客"不情願"明白,次次唔急唔做,按個掣一日即做起。

曾經有舊同事同我另外一個朋友爆我以前廿二三歲就開始鬧客。
因為我真是少數的designer 第一份工已經直接對客跟客,直接傾錢跟印刷。
有時年少氣盛,未識處理太無理的客,仲要我係唔識吹水的人。
答應得一定要做到,但唔答應就向我老闆投訴。
(個時好慘,停不了通宵,成個月日日零晨四點放工,係公司病到狂嘔 )

不過都係以前的事,
現在又不是同我一起工作,講呢啲無意思。
評估過急需幫手,但可處理,都會盡力幫。
無沒必要急(仲要用錢拋我,而有些客我又驚你事後唔找數 ),
不如我"認我做唔到"一嘢推咗去算。

無謂為啖氣,大家辛苦。
也感激身邊很多工作上,夾到的好客,好伙伴和好朋友。

大家知我咩人架啦,
唔會無料扮四條,亦不會吹到自己五條筒花。
我是三條,我就想人地知我是三條。
每次盡全力付出成長到四條回饋我身邊的人。
唔會講到自己五條筒花但比得三條人。

雖然這世道很多人認為能夠三條吹到六條就等如叻。
( 呃到人,就當賺咗 )
當人地預六條,就只能給人三條。

而我好彩,我partner 都係三條交四條,唔會亂答應客的人。
有好幾次,有些客/人(都不能再說是“朋友")離間我同我partner,都不攻自破。

上一篇:扣工資

下一篇:Who Fuckin' cares?

qqqqq 2014-06-08 14:39:14

<a href='http://www.areainjuries.pw/184718.html '>戰鬥紙牌遊戲下載</a>