2014-03-15 01:02:20Olives醬

【設計好流小白】

Olives 中文名=流小白



只有行內人先明白,

我由六點等客話有EMAIL
改正,

等到12點59分未等到,中間我九點whatsapp客,
話我食飯先啦,有就SEND俾我作為溫馨提示。當然,如果我現在收到,改到零晨。

我做咗呢行都十年,無論點樣去主動改變,做到大佬級,可以fig
ht for 多啲時間做前期,或者恰當工作時間,始終離開唔到DEADLINE前困身,就算DESIGNER好謹慎,有時離不開人為錯誤,例如客最後先發覺俾錯料,俾錯相,或者最後先知LOGO俾錯都試過,落MEDIA的deadline先恐佈,前一晚預咗唔洗走,仲要知有啲廣告日日落MEDIA,或者本身就係MEDIA,production公司度做。

所以呢行有幾困身,只有行內人先明白要硬食幾多,但說呢行吸不吸引?錢不會多,除非是那些MEDIA,production老闆(都輪唔到設計公司有錢賺),但當舖天蓋地是自己作品,有親朋看到,戚友提起,個客賺到找數,有人喜歡,諗番個時點解自己咁都諗到條橋、或者做到個好Visual。個啲些微自豪感先翻嚟,補數番不知幾多個晚上無瞓。所以有時食飯時間都無,呢個事實。當然越有經驗,能夠控制時間相對比較闊小小。有時轉做老闆仔或者freelancer 因為最小可以自行選擇個客,趕咪唔做。但好天收埋落雨柴,可以唔接有幾多?五窮六絕七翻身,請人的話,又多咗好多支出。呢個社會已經強行淘汰好多人,好多人開設計公司,一年收皮。

有好多人天生合適做呢一行,但唔係個個一出世識做生意。

當埋怨一個designer為什麼很難約食飯,好難約去玩,好難約去做一些東西,而他已經儘量配合的時候,而認為佢有問題,好難成日做到一對一百。可不可以換一角度,proud of 有呢一個朋友或者親人,他用生命無限熱誠去做他喜歡工作,同樣幫一些人解決問題,發佈一些正面信息,也是願意為別人付出,供獻自己長處帶給世界設多一點色彩和歡樂。

下一篇:扣工資