2005-04-03 00:36:58OokitoO

小學約會.....

今日十一點幾就醒左lo......因為約左個小學朋友去街.....
睇左陣電視...之後沖個涼....整整個頭就一點lo.....
之後a kay...打黎話等埋佢一齊行....我知道佢實慢慢黎......
所以我就無等佢.....我話係個到la.......醒呢......我係最早o個個到.....
之後無幾耐a根就到.....我地等等左陣.....都係決定行住先.......
我地行到兩點.....a kay先話係屋企到黎緊...= =".....完全估中左...= ="...
我地行左陣就去左打機.....打到兩點幾......a kay先話到..= ="....完全無奈..
佢黎到...續繼打....打到差唔多三點就話去食野.......因為我講野左....所以我地就去左灣仔食野......食到咁上下...a根原本要去睇戲....但因為唔知點解..佢
未過去住.....之後我地食完行左陣灣仔....a根就話去搵佢d fd去睇戲.....
之後我同a kay就去game zone到搵a凌&查....之後a君都落埋黎.....好野有人請我
食dinner....^^....a君請..多謝^^......then我地打到咁上下就去左食野.....
食完野都七點幾lo....a kay就話要走先....得返我地幾個......唉.....佢地又去
打機...= ="....a凌&查打晒銅鑼灣&灣仔咁多到.....之後我同a君覺悶就係佢地打
機ge時候去行下街......行到九點..a凌地過黎搵返我地....a查因病要走先.....
咁我地三個行多陣....搵埋a基就散lo........
P.S:今日同a根初頭見到個時有d唔知點ge感覺......但好在無幾耐之後就無lo...^^.....下次約出黎好可能係一齊去溫書lo......因為大家都要會考a ma~^^