2005-04-01 16:24:07OokitoO

好開心a....

琴日十二點就醒左.....因為要入肥進到.....
我成一點幾先出門口.....入到香港仔都已經成兩點幾lo.....
我去完剪頭髮先上去....行過去個時見到a表表..佢表妹..小q佢地....
我剪完頭髮都已經三點幾lo......個頭都剪得ok ge......上到肥進到....
"嘩"左聲.....因為真係幾齊人下......多人到無位坐.......
之後一路打機...開始慢慢d人地走lo......我六點幾走個時得返表表..佢表妹..肥仔地....之後我就落搵a基.....因為佢話去我個到令繪圖板.....之後返到去就買
野上我到食......我地一路一路打機.......之後鏘上黎令返部機......我地幾個一齊落去.......鏘返home.....我同基就去左海旁傾計.....佢都好耐無過過黎lo....十一點到我地就走lo.....我送完佢上車我自己都返home lo......
返到去又係icq&msn ge時間.....勁開心.....見返之前個小學朋友..> <....
成晚係到chat......chat到兩點幾......傾左好多野.....佢重問幾時出下黎玩..^^...上次見到佢都唔知佢係我小學朋友.......icq又原來一早就有佢o個個...但當時係完全唔知佢係邊個.....一句都未chat.......認得返都係佢之後記
起話比我個fd知...我先知道.....真係好....咁都見得返.....^^.....
chat完之後傾左陣電話....傾到三點幾四點就訓lo......
搞到今日成十二點幾先醒........打住咁多先....夜d再打....