2005-03-17 20:28:42OokitoO

最後最後......半日ja><

唉.......個網成日都upload唔到d日記.....= ="]
重有半日返學ja....><...超級唔捨得.....
今日係到搵人幫我寫記念冊and簽名.....今日勁開心.....好耐都都無試過成班
玩到好似今日咁開心la...真係好值得記記.....玩到癲晒.....我重影左好多相..^^...
今日最尾個兩堂化學miss比我都係到玩....佢唔理....a!係唔多到佢理.....
我地係到係咁玩....係咁影相....又有同miss黎影相.....雖然唔多鐘意上佢堂...
.但佢話晒都教過我...所以我都好想同佢影相留念...^^....上個兩堂感覺好似放左學咁..哈哈..^^......下個星期二全班一齊去燒野食yeah......之後放左學就去搵三文魚....整整個DT報告......佢都算唔話得....幫我出錢印野加料....之後又幫我畫野加落個報告到....係到講聲"多謝你a!!..><.."無左你我覺得我個報告一定唔會好得去邊!....整完都四點幾lo.......之後就返home.....唔想周圍走a><....個袋鬼死咁重....唉.....無計要o羅返晒d書返home,,,><....返到home....上陣網....睇陣電視&沖涼......唉...而家八點幾都重未有得食飯... = ="......返完聽日就完左個中學la...><....好唔想好唔想........
P.S:琴日同一個好耐無見ge朋友出有去傾計.....傾完之後好舒服......佢完全明
白我ge感受.....張所有野一次過講晒出黎成個人都舒服晒...^^