2005-03-06 17:38:10OokitoO

........

今日已經係星期日lo~.....琴晚因為太夜返所以我都無到日記....
講返琴日先la~.....
唉.....七點幾比d sms嘈鬼醒左....有人同我講話病燒未退唔去wow~......應完之後我又再訓過.....之後十點已經有人打黎叫醒我叫唔好遲去到佢到......
比電話叫醒左之後我就去左沖涼.....真係好鬼死凍a......沖完就換衫整頭帶con...食早餐la.......十一點幾先出到門口...= =".......重諗住早d就可以搭"叮叮"落西環tim.....都好耐無搭過lo.......之後就改搭巴士la.......落到西環已經十二點幾.....比人話我咁鬼遲..= =".....之後係a凌home到食完lunch先出去......佢又話要去搵佢a媽先......之後先知原來佢a媽唔係西環......搭101過去搵= =......好在個架巴士都去到要去ge地方........搞笑....a凌同佢a媽係車門交收......交收咩??零用錢^^".......搭多三個站就落車la.......
去到個到剛剛開始......好鬼悶....同之前真係差得遠.....坐到隻腳完全好似唔係自己咁= =".......起身行個時完全好似行唔到咁....唉= =........
之後有個小息^^"......我就同a凌..a咪&a古..飲完野就去左打波........打完玻成身都舒服晒^^........打完波我地四個都唔多想返返入去裡面....好想走.....
但有條友話走就要寫低個名wow......之後我地考慮左一陣....最尾都係決定..寫名咪寫名!閃!......之後我地就落返灣仔個到.....去左game zone先.......之後就開始多人黎la~a彤la....a查la..a顏la都出晒黎.....都玩幾開心....
好耐都無試過同咁多人出街......打完機我地就去左食野先....無位= ="...
於事就去左七仔到食.......食完去左鐵籠到打波......
之後個個都話想玩通頂.......可惜我唔可以呢..唉.......之後個個都好成功問准
屋企人.......a凌同完佢屋企講左兩次電話之後就開始情緒低落.....重講左包"今晚唔返屋企la!"
之後我地分左兩邊行....我,凌,咪去海旁....查,彤,顏去銅鑼灣打機......
之後咪話要走.....咁我地就無去到海旁到lo.....同佢落銅鑼灣搭72.....
之後a凌無端端自己行走左.....我因為驚佢唔知會走左去邊.....所以我同咪講話要睇住佢唔陪佢等車.......之後就同凌去左搵佢地.....我問佢咩事佢又唔講我知wow.....重話再問我就會發顛打人....咁我就只好唔問la.......
搵到佢地我坐多陣就返home lo......係車上同咪傾電話....傾到落車....返到屋企都一點半lo........之後我就睇碟睇到五點多訓........
訓唔到....諗返起基星期五晚係icq同我講ge野.......諗諗下有d唔知想點好....
可能真係我自己諗埋一邊?...唔知....不過我只係知道我自己....係一個好依賴朋友ge人....當我感覺無左朋友..我就會好似死咁慘.....我真係好脆弱同好敏感ga......唔可以接受太大感覺上ge改變......其實個板個句"我幾時軟弱~我幾時就剛強"對於我黎講應該改成"我幾時剛強~我幾時就軟弱"......會更加適合我..................
講返今日...我一起身就兩點幾.......食完野就三點lo.......做左陣hw.....做多陣練習就打日記la......唉....又比人話我電話費貴......= =".......係一輪激
戰後,,,我a爸比我轉台....yeah~.........
之後佢地去在食野我係就而家打緊日記la......睇返同基ge對話......唔知點解無
端端好想喊..........d眼淚都就黎由眼到流落塊面到......我都唔知點解一路睇到路就想喊.....真係唔知........
都係唔講d咁ge野la~....打日記都打到我手軟......今晚有特別野先再打過....