2005-03-01 23:11:16OokitoO

遊遊閒的一天........

今日好早就比人叫鬼醒左.= =..唉.....
上午d堂過得好快......上下又一堂上下又一堂.....都幾留心聽書..^^...
有d當然例外la..^^"...lunch個時成大半班係課室到食pizza.....
我就出左去食....之後返到去個三堂有兩堂都無咩點聽過= =".....
因為係我唔鐘意ge化學...哈哈....每次都係咁ga la~.....
不過唔知點解今次有d唔同...有咩唔同?!....就係平時上化學堂都係係到玩...
而今次就係係到好努力咁做dt hw....無比人鬧??......當然無la....因為係miss
自己比ga....有人問佢"唔係到玩自己睇下書得嗎?"之後佢又比wow....
咁我見可以咁咪係到做dt lo~反正都唔聽過lo~咁不如做下其它個d有用ge野la....點都好過成日上堂串佢a ma~^^
之後話咁快就放學lo......放左之後就同a凌上去郭生個到.....
打機打到六點幾到就返home lo.....唉...今日無溫書tim...= ="
算la....休息一天..........
我都發覺自呢排真係努力左好多......經常都有溫下書.....我要繼續努力a><....
好lo....打完日記都差唔多係時候訓la......
實在太凍la......咁早d訓聽日實醒唔到s...><......