2005-03-01 22:46:36OokitoO

補打:星期日and六....努力..

呢兩三日都唔知做咩upload唔到d日記上黎....所以搞到又要補打....= =

唉.......今日好鬼悶全日都要係屋企.....因為琴日出有街....
今係一起身就已經係點半......食完野我就開始溫書lo....要努力a><...
之後溫到四點到就停低左上下網lo......之後四點幾個陣daddy打黎叫我落樓下
商場囉野.....之後返到黎我就要裝個部野....搞完又睇下碟wow....咁又一日lo..
講返琴日...琴日一早就要返學校測物理...唉....除左上堂外就無溫過lo....不過好在到我測個陣都識做....應該合格ge....九點幾就閃得la....之後因為無地方去所以就返左home.....返到去好鬼悶因為未約到人出街.....所以係咁係到上網&打機....之後約到又比人放飛機wow.....之後三點幾我就約左小漢出街....我地行左陣...之後去左食野....之後a凌都到左...我地一齊食完野...之後a凌就去接a彤la....之後一齊去game zone打機....打到7點幾小漢就話要走先.....之後我地三個打多陣就去左time's....去左拍斯琴行到睇野....睇完就去左m記到食野...
坐左陣a邊個都黎埋....我地食完佢就走lo....繼續三條友行.....係銅鑼灣到行多陣就過左去灣仔海旁到....之後我就同a彤搭2x....凌就自己返home......
返到home又比人話...唉....之後就睇鋼鍊....之後睇tv睇到點幾就訓lo.....

P.S:呢排出街ge感覺比起之前出街開心好多...總算比我找到另一班令到我出街有 輕鬆感覺而且係開心ge fd....^^..