2005-02-21 23:25:56OokitoO

..............

都好耐無打過日記lo......一黎又忙la...一黎又病...所以無咩心機打...
唉.....近排都唔知做咩....有d本身同我好close ge fd特然好疏....本身一般fd ge就變得close左.....可能係我ge問題掛.....可能係我黑人憎掛.....
講返今日....今日起唔多舒服所以動作慢左.....遲左出門....
搞到我今朝做左奧運選手....係咁跑..係咁跑.......上到車又訓左陣.....點知又訓過頭,,上到真光先有得落......又冷wow今朝.....搞到我係橋上係咁食風...
簡直就就係想死a= ="........返到去又要遲左到wow...唉.......
因為今日太冷la...加上唔舒服....所以有d堂可以訓我就會訓陣......
都無咩特別小息就留係課室到...唔想出去a>.<"....外面實在太冷la...........
放左學我就同凌上左肥俊home到打機....打到6:30p.m我地就閃lo....
返到home已經7:30p.m咁就一日lo.....真係快....唉聽日又係咁凍= ="真係死得
人a.....o....都差唔多要去訓lo...

P.S:人執著不好....何不放開懷抱....做個開心快活人....
(愛情)這可怕東西...好時可今兩個人距離很近...不好時可今兩人距離很遠..