2005-02-11 22:39:23OokitoO

初二

今日約左番薯,,基,,表表,,aq基個妹,,and鈺..去唱k...佢地約我十點...但我話我會遲d先到到,,因為我好鬼死倦.......我一起身就已經係十點幾lo......於事我就換衫&帶con......因為我今日懶所以我無洗個而選擇左帶帽.....十一點都未到我就出到門lo.......之後就飛落去搭2X......去到個到都係十一點鬆d....
之後就一路唱k唱到1點之後基and佢都妹要去食飯所以就走先.......
我地三個繼續唱.......佢都返到黎都重未cut歌,,繼續唱......唱到兩點幾就cut左lo.....之後陪佢地行左陣......我就去左搵a凌.....佢就係到打機....我就係到睇.....之後我地就上左基home到拜年.....打左陣牌之後就散lo......我同a凌就去行....基就送表表返屋企....之後行行下見到基....佢返返落灣仔la已經....佢知我地諗住去咪home到拜年就叫我地等佢食完之後一齊去.....我地入到去已經九點幾.......之後我地就十一點半到就走la.....我同基就去左搵墳&佢gd打牌....打到十二點就走lo.....唉死la.....好遲返home.....返到黎比人話左幾句....之後我就去沖涼.....之後睇電視睇到五點幾先訓...^^"