2006-07-08 11:08:00甘道夫

最後的廢格遜(原曲:容祖兒:最後的朱麗葉)

最後的廢格遜

作曲:Kenix Cheang|填詞:康康|
編曲:Kenix Cheang|監製:舒文@Zoo Music

中文無晒 英文無晒 現在寄望 Pure Maths有C
Chem都無晒 我繼續包尾 不想再死
升Grade靠你 知機會那樣微 仍不肯不去溫你 即使溫都o徙氣

*人家說物理溫左會死 阻不到我去溫你
 誰若要防礙我讀死你 我一刀可隊瓜你

 沿途是MC選擇 求其答A 廢格遜話未會肥
 怎可揀錯你 怎可放棄 昂然亂撞無退避
 就算有Ken Chan幫助 韓sir炸死 都衝不過都要令我死
 高呼我要合格 神佛也都庇佑 用我身最後運氣
 來逾越生死 那限期

lalalalalalalala ...

屋企抱怨 不應再試 讀物理係 只得個吉
Ken Chan降咒 世界在反對 也未賠罪
只知 這秒不希望再淚垂 仍不肯低怨一句 不肯抽身歸去

REPEAT**

沿途是MC選擇 求其答A 廢格遜話未會肥
 怎可揀錯你 怎可放棄 昂然亂撞無退避
 就算有Ken Chan幫助 韓sir炸死 都衝不過都要令我死
 高呼我要合格 神佛也都庇佑 用我身最後運氣
 誰答岩都懶理 明明係C都照撞 還未答A 怎可以死