2004-02-04 23:07:00甘道夫

逃避佢(原曲:容祖兒:逃避你)

逃避佢

曲 : 伍樂城 詞 : 康伯

世界最肥最矮一種魔怪中
明明唔高 然而又懂得施法去害人
難得 他會笨到示愛
卻不懂得怎麼愛別人 我都不知 怎去講

世界最肥最矮一種魔怪中
明明難睇 然而又專登想去扮靚仔
明知 打佢沒有罪過
你也看不清他那面容 誰亦不想伸隻手觸碰

* 逃避佢 波突難道會想走近我範圍
如若行近我 我扑濕硬佢
逃避佢 佢係奴隸獸一隻
而我真的很憎佢啊 恨到不想見面行過直過 *

世界最肥最矮一種魔怪中
明明唔叻 然而COMPUTER都會係最尾
全班 得佢未會合格
要想認叻兼且懶巴閉 你都低B痴線到失控
Repeat *

就算他能跪我地 都沒法得逞
誰人願意 陪著佢拖手睇戲 哥個正白痴
Repeat *