2007-06-02 15:53:08喔耶☺

周杰倫&野人花園*野人之愛


野人花園的(truly madly deeply)+周杰倫的(簡單愛)
    
      混在一起=好聽!!

**********************************

I’ll be your dream I’ll be your wish
I’ll be your fantasy
I’ll be you hope I’ll be your love
Be everything that you need

我想大聲宣佈
對你依依不捨
連隔壁鄰居都
猜到我現在的感受

beginning
A reason for living
A deeper meaning
I want to stand with you on a mountain
I want to bathe with you in the sea
I want to lay like this forever
Until the sky falls down on me

我想就這樣牽著你的手不放開
愛能不能夠永遠當純沒有悲哀
我想帶你騎單車
我想和你看棒球
想這樣沒擔憂唱著歌一直走

Oh can you see it baby?
You don’t have to close your eyes
its standing right here before you

我想就這樣牽著你的手不放開
愛可不可以簡簡單單沒有傷害

靠著我的肩膀

在我胸口睡著
像這樣的生活我愛你你愛我
想簡簡單單愛~~~~~~~~