2003-06-14 13:15:34金色尺度

2003 年 06 月 13 日 星期五

今日惡左少少.........怡灃又話我躁...........
Art堂話要溫書喎........之後又去個爐度同少欣、橙搬其他班既陶瓷作品............
嘩.......爛哂....無陰公........之後我負責拎d作品出黎.........少欣、橙就負責搬番去art室......
少欣話.....咩你咁都嵌得番d陶瓷.......咁係得嘛..............
生物堂無咩點........maths玩到拆哂天........地理堂真係上堂........
青兒話印度係亞洲既一個國家.....really?.....
之後英文堂....對w.s.對到煩哂......跟住Miss謝話我地知佢29/6結婚....俾左請帖我地........
成班都話去.........中文堂無聽miss chow講書....唔係.......應該話係一路聽...一路做chem....
又一路同ming ming傾計.......唔知幾時轉堂......我叫mingming個全名....俾佢話...
做咩叫個名......我同怡灃都嚇親.........chem堂無留心聽書....
RE要睇電視.........個個都唔想睇......之後無睇啦.......又俾阿史拎左廿蚊....
請佢食朱古力....喳喳唔俾廿蚊阿史......佢話食肥你......
之後番屋企落左去m記食.....買左本Yes睇........
一番屋企就落雨........好彩......之後就訓左....
發左兩個怪夢........遲d先補番啦.......睇完佢個info......無心情.......
我諗我又會唔理佢一排.......