2011-11-12 14:53:26薔薇★鬼魅

Christina Milian - When You Look At Me 當你看著我

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTCWwehkSN7Odt3_i1y27GksLJFLxxnY38dTgiV_BUr2u8yXmBDOdx1WP2fJQ


Christina Milian - When You Look At Me 當你看著我

You're probably thinking that i want those things
你可能認為我喜歡那些東西
Cash, cars - diamond rings
現金,汽車-鑽石戒指
Thinkin' on my side the grass is green
以我來說,草地是綠的
But you don't know where i have been
但是你不知道我到哪去了
I could be a wolf in disguise
我可能是隻披著羊皮的狼
I could be an angel in your eyes
也可能是你眼中的天使
Never judge a book by it's cover
千萬不要以貌取人

B part:
I could be a crook or your lover
我可能是個騙子或愛人
I could be the one or the other
也可能是任何一個
If you'd look beneath you'd discover
如果你檢視所發現的下面
You just don't know me!
你會根本不認識我

Hook:
Tell me who do you think you see
告訴我你認為我是誰
You're standing in your corner looking out on me
你站在你的角落往外看著我
Heart was leading me wrong
當局者迷
For all the times i was lost and my soul was blind
因為每當我迷失方向,我的靈魂是看不清的
And i didn't know what to do
而且會不知所措
Somehow you pulled me through - and i wanna thank you
總算,你幫我渡過難關-而我要謝謝你

When i was down and on my knees,
當我意志消沉而無所依靠時
Looked up and you were there -
只要一抬頭,就發現你在我身邊
Somehow you knew and found me
你總是知道而且發現我
You were the answer to my prayers
你就是我祈願的答案
You shined a light when it was dark,
當前途黑暗時,你就幫我點上一盞明燈
And opened up my eyes
打開我的眼睛
You led the way when i was lost
當我迷失時,你引導我
And you helped me realize
而且你使我明瞭
That i will never walk alone, cause you'll be by my side
我永遠不會單獨一人,因為你都會陪在我身旁
I don't know what i'd ever do without you in my life
少了你在身旁,我不知道我會怎樣渡過這一生

BOTH:I want you to know
我要你知道
CHORUS


搞笑舞蹈的配樂,超好聽的>///<