2007-09-17 00:54:41Dennis

kwan,我認識既你,可以係人面前表現一啲都唔驚,其實係心裡面己經驚死咗,而我呢,可以成日話好驚,其實都未驚過. 坦白講,i have nothing to lose,係一間咁既firm,我唔覺得我有咩驚囉,佢又唔敢炒我既,而家係間firm影衰我,唔係我影衰間firm.

唉,報咗CFA,十二月二考,又要努力讀書. 其實越憎讀書既人,越懶既人,讀書會越勤力,咁日後就唔使再讀過咁痛苦. 報名費都己經八千幾,好貴囉,重要買書,同預時間讀書. 有無人可以同我form study gp呀.

講幾件開心既嘢,第一件梗係同gaggian重聚,本來約食芝士火鍋,但係去到先記得sarah唔食芝士,咁轉咗去fat angelos,六個人有時分兩張枱,有時分三張枱,有時我自己一個人食,最後竟後我同Jack有共同既話題: 股票,都可以俾我地form到一張枱....係呀Kwan同Tony兩個最唔爭氣囉. 之後去咗糖朝食糖水,有大桶豆腐花,重有必叫既冰鎮糖水.

其他嘢,um,我去咗mega box囉,不過都無嘢睇,一啲都唔吸引,係一間叫Orchid Thai食泰國嘢,之後我地撘的士去觀塘碼頭,諗住試吓撘船過西灣河,點知上船既碼頭咩都無,我地真係好驚囉,咁問吓係碼頭吹水既呀叔,原來真係有船ga,咁我地等咗10分鐘,有架兩層,不過好細既船黎咗,成架船都係得5個人,大約需時12分鐘,$4.8就可以番嘉亨灣喇~~ 唔,我地去咗TST zara同G2000買suit,食阿里朗,又撘船過灣仔.

番工?我senior癲咗,好搞笑.